maanantaina, tammikuuta 16, 2006

Mä en kerta kaikkiaan keksi noita otsikoita...Kiesus.

Työpaikkahaastattelu... En mä nyt oikeen tiedä. Tarjolla olisi siis äitiysloman sijaisuus tai siis oikeastaan kai äitiysloman lomittajan sijaisuus... Eli siis mun täytyisi sitoutua moneksi kuukaudeksi osa-aikaiseen työpaikkaan, jossa niillä ei ole mitään hajuakaan siitä kuinka paljon viikkoon tulis työtunteja. "mut olisithan sä sit koko sen äitiysloma ajan meillä?" Hei Haloo... Laskisivat ensin että tartteeko ne mitään sijaista, vai hoitaako vanhat ekstraajat koko homman. Mä ainakin haluan et ne lupaa mulle vähimmäis tuntimäärän viikkoon ennenkuin mä edes harkitsen. Turha reissu tyhjyyttään kumisevaan kauppakeskukseen siis tänään.

Meille tuli tänään digiboksi. 160 MB:n kovalevyllinen versio. Nyt voi sitten addiktoitua netin lisäksi oikeen kunnolla telkkariin. Just sopivasti kun tässä alkaakin kaikki uudet sarjat..

Eipä sitten juurikaan muuta tältä päivältä.

Turku kuittaa ja kiitää kohti telkkaria.

Ei kommentteja: