keskiviikkona, toukokuuta 17, 2006

Tässä sitä taas ollaan... Yt-neuvottelut ovat siis 23. päivä. Tänään minulle tarjottiin paikkaa kaivauksilla, tosin vain kuukaudeksi alkaen 26.6. Mitä mä nyt teen?!? Tekee mieli olla rotta ja jättää uppoava laiva, mut toisaalta tykkään hirvittävästi siitäkin työpaikasta. Toisaalta kuukausi kokopäiväisenä toisi sen verran rahaa, että sillä pärjäisi muutaman kuukauden ja olisi taas aikaa etsiä sitä uutta pätkätyötä. Enkähän mä edes tiedä onko mulla nykyistä työtä tuona ajankohtana enää, vai loppuuko se jo tämän kuun loppuun. Mulla on nimittäin sellainen tunne, että tuon myymälän päivät ovat todellakin luetut, Ennusmerkit olivat ilmassa jo kauan, niitä ei vain osannut tulkita oikein.

Sanokaa nyt joku mitä tässä täytyisi tehdä? En mä voi antaa kaivausten pomonkaan odottaa vastausta kovinkaan kauan.

Ei kommentteja: