sunnuntaina, maaliskuuta 12, 2006

Mokamagneetti

Unohtui eilen kaiken tuon angstaamisen ohessa kertoa, että tein taas uuden mokamagneettiennätykseni. Olin palaamassa töistä kotiin ja odottelin pysäkillä bussia, kun paikalle ilmaantui hyvin juovuksissa oleva keski-ikäinen mies, joka katsoi sitten asiakseen halailla ja hiplata minua muutenkin. Onneksi tapaus oli sen verran leppoisa ja puheet pehmeitä, että ihan turvallisin mielin saattoi sanoa, että "Irti!" ja tyyppi vain jatkoi ylistämistäni. Olen kuulemma ihan parhautta, ainoa puute oli kuulemma yksi hiuskiehkura,joka olisi pitänyt laittaa kiinni. Minut saateltiin bussiin ihan istumaan asti, kun olin ensin kieltäytynyt jämäkästi kahvista, baariin menosta ja hotelliyöstä... Voi Kiesus. Mistä noita löytyy?

Paras mokamagneetti juttu tähän mennessä on kuitenkin ollut eräs nuori mies, joka liimaantui minuun kiinni kun olin ystäväni kanssa eräänä perjantai-iltana niinikään odottamassa bussia. Sillä kerralla minulle mm:ssa ostettiin ruusu ja lausuttiin runo polvillaan. Ja runo tietenkin kertoi jumalaisen kauniista silmistäni. Sitä en anna ystävälleni ikinä anteeksi (no oikeasti olen antanut), että hän antoi puhelinnumeroni tälle miehelle, joka sitten melkein vuoden ajan soitteli minulle sinnikkäästi ja pyyteli ulos. En oikeen lämmenny.

Ja onhan noita muitakin ollut.. Villinä sinkkuaikana eräs treffiseuralaiseni sai sätkyn kun tajusi etten ollutkaan aivan niin "kilttityttö" kuin hän oli olettanut ja ilmeisesti leffaillan elokuvaksi valittu Levottomatkin oli hiukan liikaa. Hän haukkui minut huoraaksi ja häipyi teatraalisen dramaattisesti asunnostani. Sille on kyllä naurettu makeasti monet kerrat. Sillä kerralla en sentään joutunut häpeämään julkisesti.

Ei kommentteja: