lauantaina, maaliskuuta 11, 2006

"Sun täytyy kertoo mikä susta tuntuu hyvältä." toinen sanoo. Mitä tuohon voisi vastata, kun tietää, ettei sellaista asiaa tällä hetkellä ole olemassakaan. Tai jos onkin, niin toinen ei sitä pysty tarjoamaan, vaikka kuinka haluaisi. Olin siis hiljaa.

Ja kuinka monta kertaa se oikeastaan täytyykään sanoa. Olen yrittänyt kertoa mitä haluan ja miksi en halua, mutta onko se niin vaikeaa halata ja antaa minun vain olla lähellä, ilman, että minuutin kuluttua hinkataan kovaa kalua takamusta vasten vaatien jotain aivan muuta kuin hellyyttä.

Enkä halua herättää vääriä odotuksia, siis en enää halaile, suukottele tai tee muutakaan sellaista, jonka voisit tulkita väärin.

Enkä edes tiedä kohdistuuko haluttomuuteni sinuun vai seksiin yleensä. Täytyisi varmaan kokeilla, mutta sen tien minä tunnen jo.

Suhteemme on muuttumassa parisuhde helvetiksi. Minä olen pettynyt, koska yhdessä tekemämme sopimukset eivät pidä ja asioiden hoituminen vaatii nalkuttamista. Jota syystäkin inhoat,kuten myös minä. Mutta jos kotona ei voi tehdä mitään muuta kuin ne asiat, joista olen nalkuttanut ja huomauttanut, niin mitä sinä minulta oikein odotat? Että teen kaiken itse? Tai vain annan olla.... Vai ovatko miehet vain niin paljon sokeampia, välittävät vähemmän ja antavat vain olla.

Ja sinä olet pettynyt, koska minä en tällä hetkellä ole sitä mitä sinä haluat. En pysty tyydyttämään tarpeitasi ja se saa sinut osoittamaan mieltäsi. Nykyään kihlasormus unohtuu sormestasi entistä useammin.

Isossa ulkokuoressa on tällä hetkellä tyhjä sisusta. Ehkä eniten olen pettynyt itseeni, niin kuin aina.

Ei kommentteja: