tiistaina, huhtikuuta 25, 2006

13½ tuntia matkaa talvesta kesään. Aikamoinen shokki. Ilmankos eilinen päivä jäi hämärän peittoon. Ihme, että illalla töihin jaksoin raahautua.

Mutta mitäpä tuosta matkasta enää voisi sanoa. Muuta kuin, että nyt on taas maksa-arvot kohdallaan. Ja kävihän se hyvästä treenistä vappua varten. =)

Porobingo on kyllä myös kiva peli.

Tänään on onneksi palkkapäivä. Menen heti ensimmäiseksi hankkimaan itselleni Don Johnson Big Bandin uuden levyn. En elä ilman sitä enää päivääkään. Olisin kyllä mieluusti ostanut sen suoraan netistä koneelle, mutta ei näytä löytyvän. =(

Ai niin. Palailen noihin matkan aikaisiin tunnelmiin vielä. Mua on aina häirinnyt se, että jos joku seurueesta ei halua tehdä sitä mitä muut tekee, niin se on järjetön ongelma. Yhteistä aikaa kuitenkin on ihan riittämiin. Nytkin minulta on kysytty useaan otteeseen, että eihän mulla vaan ollut tappavan tylsää. Ei ollut. Mulla oli oikein mukavaa. Viihdyn yksin. Kävelylenkit tunturissa olivat aivan uskomattoman hyvää viihdettä. Ja niiden avulla jaksoin olla seurallinen sitten muun ajan. Edelleen, olen tällainen kuin olen. =)

Ei kommentteja: