keskiviikkona, tammikuuta 10, 2007

Pitkä päivä töissä tänään... liian pitkä.
Ajauduin melkein riitaan toisen osa-aikaisen työntekijän kanssa niistä vähistä vuoroista mitä meille extraajille on tarjolla. Hän tekee toista työtä, jonka takia hän ei pysty tekemään juurikaan viikolla olevia vuoroja. Minulle ne sopivat vallan hyvin. Eihän minulla mitään menoja ole. Hänen mielestään hänen kuuluisi kuitenkin saada kaikki lauantaivuorot, koska minä teen niin "paljon" tunteja viikolla. Minusta taas ei ole loogista yrittää jakaa tunteja pelkästään hänen toisen työnsä ehdoilla. Jos hän on töissä jossain muualla niin miksi minun täytyisi luovuttaa hänelle paremmin palkattuja viikonloppu vuoroja. Olen sen verran rahan tarpeessa, että minulla työvuorot menevät harrastusten ja muun elämän ohi. En ymmärtänyt hänen logiikkaansa, eikä hän minun. Mutta pahasti näyttää siltä, että olisi taas työnetsintäaika. Ei vain millään jaksaisi. Mutta en jaksa tapella samoista n. 20 työtunnista per viikko kolmen muun ihmisen kanssa. Ei sillä elä ja sillä selvä.

Podin mm. graduahdistusta eilen. Huomenna yritän taas kunniasanalla saada jotain järkevää aikaan. Yritän yritän yritän.. Heti töiden ja salilla käynnin jälkeen. =)

Ei kommentteja: