tiistaina, kesäkuuta 06, 2006

Kaikki loppuu niin nopeaan... Liikkeemme suljetaan Heinäkuun loppuun. Massiiviset alennusmyynnit alkavat jo ensiviikolla. Mitään ei viedä minnekään, kaikki täytyy saada liikkeestä myytyä. Korkeintaan siis kaatopaikalle menee tavaraa.

Mä olen siitä "onnellisessa" asemassa, että mulla todellakin on määräaikainen työsopimus Elokuun loppuun. Mulle siis maksetaan vielä Elokuusta palkka. Ainoa kysymys merkki on se, että millä systeemillä kyseinen palkka maksetaan näin osa-aikaiselle myyjälle, jonka työsopimuksessa ei ole määritelty minkäänlaisia viikkotyötuntimääriä. Ongelmallista, haastavaa ja toivottavasti ei tartte ruveta tappelemaan. Sillä totuus on että mä en mihinkään kauheen pieneen palkkaan siltä kuulta tyydy, koska jos mulla oikeasti olisi Elokuu töitä niin tunteja olis n. 25-30 viikossa ja nekin iltoja ja viikonloppuja eli lisät tulis vielä päälle.

Katsotaan mitä pomo sanoo, kun menen töihin tänään. Odotan mielenkiinnolla.

Ei kommentteja: